Dienstag, 10. Juni 2014

Guten Morgen! Good morning! Dzien dobry!

Guten Morgen! Ich werde jetzt meine Posts auf deutsch, englisch und polnisch schreiben. Ich denke damit bleibe ich ziemlich gut in Übung :-). Zudem besuchen hin und wieder Personen aus anderen Ländern meine Seite, was mich total freut! Ich denke somit haben beide Seiten etwas davon :-).

Good morning! I think I´m gonna write my posts in german, english an polish. Thought it would be a good idea to be in practice :-).  Besides, there are some people from other countries who visit my blog , which I really appreciate! So I guess it´s a good solution for both sides :-).

Dzien dobry! Mysle ze bede prowadzila ten blog po niemiecku, angielsku i po polsku. Chyba to dobra droga by sie dalej uczyc/ cwiczyc tych jezykow :-). A tak poza tym zauwazylam ze niektorzy co wchodza na mojego bloga pochodza z innych krajow, co mnie bardzo cieszy! Wiec pomyslalam sobie ze obie strony by cos z tego mialy :-). (Mam nadzieje ze bedzie to okay jak bede pisala bez ogonkow itd po polsku? Bardzo przepraszam!)







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen